Monday, February 16, 2015

Martisoare martisoare!

Ultima serie de martisoare se apropie de final. In total ...putin peste 300 de brose. Stiu , anul asta am fost mai "lenesa". Dar spre apararea mea, m-am ocupat in aceasta perioada de comenzile pentru propsuri ! Fata de anul trecut, am adaugat cateva modele pentru a veni in ajutor tuturor baietilor/ barbatilor care sunt nehotarati in privinta cadourilor de martisor sau 8 Martie ! Hehe, recunosc, am facut-o intentionat...sa le ingreunez situatia ( decizii,decizii) ...Sa iau pinguinul ochios sau aceasta bufnita dragalasa? In orice caz, in fiecare brosa am pus suflet si oriunde ar ajunge la final, ma declar multumita ca cineva va purta creatiile mele! 
Am reusit sa fac si cateva poze cu brosele mele "prietenii vestitori veseli ", cum ii numesc eu si vreau sa vi prezint si voua. 
"New entry " : pinguinii din Madagascar , grumpy cat , 2 modele noi de bufnite ochioase, matruskpanda , minionii si cateva pisici sofisticate. 





























Pentru detalii, preturi sau comenzi te invit pe pagina mea de Facebook

No comments:

Post a Comment