Saturday, February 21, 2015

Propsuri pentru BOTEZURI tematice

Saptamana aceasta am avut ocazia sa primesc mai multe comenzi pentru diferite botezuri cu tematici care mai de care mai alese. 
Prima tematica de botez a fost PUNK ROCK
Pentru micutul PETRU viata lui incepe intr-un mod de tonalitati ROCK si multa veselie! 


Setul contine 2 manute cu semnul "Rock ", 3 stelute personalizate cu un text ales de parinti si 2 suzete de baietel pentru buna dispozitie a invitatilor. Pentru ca e o dubla sarbatoare, parintii au ales sa faca si o placuta cu text personalizat "Just Married", fiind in apropierea botezului si fericitul eveniment. 


Mergem mai departe pentru botezul nr. 2, cu tematica "URSULETI ". 
Colegele mele de la Wedding Details au avut de pregatit un botez frumos pentru un alt baietel indragostit de ursuleti. 






Pentru mai multe poze de la botez puteti vizita pagina fetelor de Facebook. 


Ultimul dar nu cel din urma, botezul meu preferat cu tematica "SAFARI"
Recunosc, am fost influentata si de faptul ca mamica este una din cele mai bune prietene ale mele iar bombonica de fetita - cea mai scumpa buburuza , ca sa o spunem asa :) 
Toate propsurile au fost o surpriza pentru parinti, deoarece "s-a mers pe incredere" pentru conceptul propsurilor. 
Rezultatul ....il puteti observa si singuri... Mult, mult roz pentru animalutele vesele din savana.







Pe pagina de Facebook - Photo Props  voi posta mai multe poze de la evenimente pe masura ce primesc pozele , so.... stay tuned! 


No comments:

Post a Comment